• Leveranstid 3-5 dagar
  • Frakt 49:-
  • Öppet köp 30 dagar
  • Kort/faktura utan avgifter

MÅNADENS JOBIANER

Kerstin och Britt-Marie: 

 "...sviktar bra på hårda lagergolv."

Varje månad kan du läsa om Månadens "Jobian" via Nyhetsbrevet.
I december möter du Kerstin och Britt-Marie som jobbar i vår kundtjänstgrupp.  

Kerstin och Britt-Marie i JOBIs kundtjänstgrupp.

Om du ringt JOBIs växelnummer, är sannolikheten stor för att du pratat med Kerstin eller Britt-Marie.
Vi har under öppettiderna en "slinga" med tre personer som svarar.
Om inte person nummer ett är upptagen, kopplas samtalet till nummer två.
Om nummer två inte heller svarar, går samtalet till nummer tre.
Kundtjänstgruppen består av tre personer. 

Kerstin har jobbat på JOBI sedan 1994 och har hunnit med att boka säljarnas besök, vara bokningsansvarig och jobbar nu alltså i kundtjänstgruppen.
Förutom att hon svarar på dina samtal, packar hon ordrar och hanterar paket som kommer i retur. 
Returpaketen skall packas upp och registreras. Tillbakaskickade skor som kommer i retur, skall kontrolleras. Vad vill kunden; byta, återlämna eller reklamera? I vilket skick är skorna? Varje ärende är unikt.

Britt-Marie har varit på JOBI sedan 2002 jobbar dels i kundtjänstgruppen, dels ansvarar hon för returer och reklamationer samt ser till att serva våra skyddsskokunder och -säljare.  

Det vanligaste samtalet till växeln är frågor och begäran om returfraktsedel
Det absolut enklaste sättet att skicka tillbaks skor, oavsett orsak, är att gå in och beställa en returfraktsedel här på hemidan. Då kan du sköta ärendet när och var som helst.
Tillsammans med returfraktsedeln som skickas per post (en klisterlapp att sätta på paketet) får du en returnota att fylla i. När dina skor kommit tillbaks till oss, hanterar vi skorna utefter vad du fyllt i på lappen och om det behövs kontaktar vi dig. 

Att JOBIs kundtjänst fungerar är oerhört viktigt för att du som kund skall få den service som du behöver och förtjänar som JOBI-kund.

Ett litet ps från tjejerna; när du ringer eller mejlar till oss är det toppenbra om du har kund- eller ordernummer tillhands. Då går ärendet snabbare och eventuella kötider i växeln kan hållas nere.  

Just idag traskar Kerstin omkring i sina magnetsandaler ("supersköna, men känner att de håller i gång blodcirkulationen").
Britt-Marie har på sig skyddsskon AirRace ("bra dämpning och sviktar bra på hårda lagergolv").