Retur och byte

Om du skall skicka tillbaks skor till oss, behöver du fylla i detta formulär.
När du gjort det kommer du inom tre dagar att få en returklisterlapp med posten.
I kuvertet hittar du också samma information som nedan, om hur du gör när du skickar tillbaks skor.
Fält märkta med * är obligatoriska och behövs för att vi ska kunna hantera ditt ärende.
Om du inte vill uppge ditt personnummer eller om du vill att vi ska skicka returfraktsedeln till en annan adress, vänligen mejla till info@jobi.se.

När det är dags att skicka skorna gör du så här:

  1. Förpacka skorna väl i en kartong. Vid byte eller ångrat köp skall originalkartongen användas.
  2. Lägg kartongen i ett ytteremballage, t ex en kasse från mataffären.
  3. OBS1 Glöm inte att bifoga returnotan med dina önskemål. Den får du tillsammans med returklisterlappen och på den kan du även läsa dessa instruktioner en gång till.
    OBS2 Bifoga även fakturan om du skickar med alla skor som finns på fakturan.
  4. Fäst returklisterlappen på paketet.
  5. Lämna paketet hos ett av Postens utlämningsställen.
  6. Vi hanterar ditt ärende senast tre dagar efter det att du skickat paketet (längre tid under jul och juli).
  7. Vi hanterar ärendet enligt de önskemål som du angett i detta formulär och kommer endast att kontakta dig vid behov.

Hos JOBI är det kostnadsfritt att returnera varor, oavsett om anledningen är byte, reklamation eller ångrat köp.

Kundinformation

(ÅÅMMDDXXXX)

Anledning

Insända skor

Artikelnummer
Färg
Storlek
Antal
Artikelnummer
Färg
Storlek
Antal

Önskade varor vid byte

Artikelnummer
Färg
Storlek
Antal
Artikelnummer
Färg
Storlek
Antal